zui > medier.radio

Åge Halldorsson (05.01.2018, 00:46)
Det er den stærkt aktive kommercielle radio på Mors der har startet radioen.
Radiostationen er som regel langt foran andre radiostationer i
stationsudvikling.
De har nu lanceret en ny moderne 3-kanals-politik, hvor den ene kanal er en
renlivet slagerradio med top-professionel afvikling,
med jingler, kommercielle reklamer, timenyheder, vejret og
foreningsmeddelelser.

Den hedder "Limfjord Slager" og den reklamerer med, at den sender på FM til
hele Nordvestjylland - og på Internet til hele verden. Ambitionerne er i
orden, hehe.

Konceptet er sådan cirka strikket sammen af tre dele, på denne måde:

En tredjedel er engelske og amerikanske hits, mest indenfor country,
rock`n`rol
En tredjedel er nye og gamle traditionelle dansktopslagere, med navne som
Bjørn og Okay, Kandis, Kim og Hallo, Jodle Birge, Dorthe Kollo, Flemming
Antoni, Birthe Kjær, John Mogensen.
En tredjedel er en blanding af tyske og hollandske slagere og skandinavisk
dansebandsmusik i blandet en instrumentalplade en gang i mellem.

Et godt initiativ. Mon andre radiostationer følger eksemplet med en moderne
3-kanals-politik.

Hilsen Åge
carstenjunkerthomsen (04.08.2018, 20:26)
torsdag den 4. januar 2018 kl. 23.44.57 UTC+1 skrev Åge Halldorsson:
[..]
> Et godt initiativ. Mon andre radiostationer følger eksemplet med en moderne
> 3-kanals-politik.
> Hilsen Åge


Vi kunne godt bruge lignende initiativ på Sjælland - Her er alt enten Voice-Wanna-be eller Mainstream-Pop ... Der er INTET galt i det, men et alternativ ville give lyttere.
Lignende emner