zui > medier.radio

Åge Halldorsson (02.05.2011, 19:32)
Radiostationen med sloganet "Dansktop, slager og oldies - et plus i din
hverdag" har haft kampagneweekend.

SLAGERMUSIKRADIO STYRER VILDT - meget populær

Der kom 124.000 klejner i kagedåsen.
Såp vidt jeg lige kan se skulle det være det næstbedste resultat for den
fast tilbagevendende forårskampagne. 2009 var bedst i hele radiostationens
levetid. Det år kom der 143.000 skrunter i kassen.
Så tog de krisiske tider fart i 2010 og 118.000 kr. måtte man nøjes med det
år. Nu i 2011 går det igen fremaf for NordvestJyllands glade
slagermusik-radio "Limfjord Plus". Resultatet blev 124.000
klejner i kagedåsen.
Det er derfor det næstbedste resultat i hele radioens levetid.

Sidste år gav også en næstbedste resultat for en efterårskampagne. Da faldt
der 182.000 klejner ned i kagedåsen, kun 4.000 kr. fra bedste resultat
nogensinde.

Slager styrer

Og lad os derfor fejre det med denne sang.


Man havde sat kul under ANDREA BERG på "Limfjord Plus" i dag. Lad os derfor
tage hende her. Øhhhh.... forstå mig nu ret.
Det var vist den her de øhhh.... spillede.
Hmmm...? Host


Hilsen Åge
Allan Krautwald (02.05.2011, 19:42)
"Åge Halldorsson" <aah> skrev i en
meddelelse news:db0f
> Radiostationen med sloganet "Dansktop, slager og oldies - et plus i din
> hverdag" har haft kampagneweekend.
> SLAGERMUSIKRADIO STYRER VILDT - meget populær
> Der kom 124.000 klejner i kagedåsen.


Det var sgu da ikke særligt imponerende i betragtning, at altid påstår at
alle lytter til det og er vildt glade for det.
Skal lige minde om, at vi i Viborg som regel samlede godt 1,5 mill. kr. ind
og det er over 20 år siden, så med inflationen ville det sikkert svare til
det dobbelte idag :-)
Åge Halldorsson (02.05.2011, 21:30)
"Allan Krautwald" <allan> skrev i meddelelsen
news:db0f

> Det var sgu da ikke særligt imponerende i betragtning, at altid påstår at
> alle lytter til det og er vildt glade for det.


Ja, de er wældig populære. Men man behøver da ikke melde sig ind eller give
noget til radiostationen, selv om man kan lide. Det kan der ikke stilles
lighedstegn mellem.
Jeg, der er wild med stationen har ikke givet dem een eneste klejne -
jeg er ikke engang medlem af radioen og gider heller ikke spille deres
radiobingo.

> Skal lige minde om, at vi i Viborg som regel samlede godt 1,5 mill. kr.
> ind og det er over 20 år siden, så med inflationen ville det sikkert svare
> til det dobbelte idag :-)


Det var en anden tid. Det varn helt nyt dengang. Nu foregår det kommercielt.
Limfjords Plus er en gennemgribende højkommerciel radiostation, der lever på
markedsvilkårene.
De penge kampagnen giver kommer ved auktioner, så det er ikke noget med
at skænke noget. Det er et rent reklamemæssigt tiltagende med den kampagne.
Det er ikke en
egentlig indsamling, som i "gamle" dage.

Hilsen Åge
Lignende emner