zui > forbruger

Anders Ugelvig (19.11.2003, 20:33)
Hej NG

Er der nogen, der har erfaring med shg.dk A/S

MVH
Anders
Peter Lykkegaard (19.11.2003, 20:52)
Anders Ugelvig wrote:
> Er der nogen, der har erfaring med shg.dk A/S

Har brugt dem flere gange ingen problemer
Men de kan selvfølgelig lave som alle vi andre

- Peter
Camain (19.11.2003, 20:52)
"Anders Ugelvig" <anders> skrev i en meddelelse
news:db0f
> Hej NG
> Er der nogen, der har erfaring med shg.dk A/S
> MVH
> Anders


Handler der både privat og jobmæssigt, har aldrig haft problemer med dem.
Tværtimod har de haft et godt leveringsforløb i 100% af mine handler indtil
nu.

Jesper Bennetzen
Rasmus (19.11.2003, 21:09)
"Anders Ugelvig" <anders> wrote in message
news:db0f
> Hej NG
> Er der nogen, der har erfaring med shg.dk A/S


Kun positiv erfaring, jeg har dog aldrig haft en RMA hos dem....

mvh
Rasmus
Nic (19.11.2003, 21:13)
> Handler der både privat og jobmæssigt, har aldrig haft problemer med dem.
> Tværtimod har de haft et godt leveringsforløb i 100% af mine handler indtil
> nu.


Samme her.
Anders Ugelvig (19.11.2003, 21:28)
Jeg kan desværre ikke dele jeres begejstring, troede de var et hæderligt
firma, men jeg tog fejl. Har lige haft 3 stk. RMA kørende hos dem, hvor de
nærmest har givet mig skylden for at produktet ikke virker. Men det var i
stykker ved levering.

Har haft en uvildig computer forretning til at kigge på det, og de mener
også tingene var i stykker ved levering.

Så jeg tager sagen op i Forbruger Styrelsen i morgen. Har brugt små 1.400kr.
på fejlfinding, som shg.dk ikke vil betale mig tilbage. Selvom produkterne
er i stykker.

Så jeg kan desværre ikke anbefale at handle der.

MVH
Anders
Tue Vestergaard (19.11.2003, 21:31)
"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality> wrote in message
news:n5i1
> "Anders Ugelvig" <anders> wrote in message
> news:db0f
> > Hej NG
> > Er der nogen, der har erfaring med shg.dk A/S

> Kun positiv erfaring, jeg har dog aldrig haft en RMA hos dem....


Det var så lige stikordet til mig.
Har haft en RMA-sag hvor de var ualmindeligt træge. Det eneste de skulle
foretage sig var, at sende produktet videre til importøren og dette brugte
de så 18 dage på. Jeg rykkede selvfølgelig gentagne gange.

Jeg fik produktet retur, direkte fra importøren dagen efter han havde
modtaget det. Dvs. at reperationen ikke kan have taget meget mere end ½
time.
Jeg handler der _aldrig_ mere.

Mvh.
Tue
David Rasmussen (19.11.2003, 21:34)
Camain wrote:
> Handler der både privat og jobmæssigt, har aldrig haft problemer med dem.
> Tværtimod har de haft et godt leveringsforløb i 100% af mine handler indtil
> nu.


Jeg kan sige nøjagtigt det samme.

/David
David Rasmussen (19.11.2003, 21:35)
Anders Ugelvig wrote:

> Jeg kan desværre ikke dele jeres begejstring, troede de var et hæderligt
> firma, men jeg tog fejl. Har lige haft 3 stk. RMA kørende hos dem, hvor de
> nærmest har givet mig skylden for at produktet ikke virker. Men det var i
> stykker ved levering.
> Har haft en uvildig computer forretning til at kigge på det, og de mener
> også tingene var i stykker ved levering.


Det er et lidt underlødigt indlæg når du ikke skriver hvad for et
produkt det var, og hvad der var galt med det. Hvis det f.eks. er en
processor som du selv har sat køler på, kan jeg forstå deres skepsis.

/David
Anders Ugelvig (19.11.2003, 21:43)
Det fortæller jeg da gerne.

Kingston PC3200 RAM-blok og ASUS GeForceFX5900 grafikkort.

RAM blokken bevirkede at computeren ikke startede op. Da det blev monteret i
et bundkort med lyd POST kunne den sige at RAM blokken var defekt. Satte en
anden blok i og det kørte igen.

Grafikkortet viste blå streger på skærmen og fik winXP til at gå ned. Den
gav ikke signal til skærmen, efter montering af andet grafikkort, kørte det
bare. Har ikke været nede endnu.

Efter gentagende sendinger frem og tilbage, får jeg nu pengene retur for
varerne, men ikke for fejlfindingen. Altså en regning på porto og
fejlfinding på 1400 kr. Hvilket jeg har tilbudt at dele med shg.dk, men det
var ikke i deres interesse, derfor en sag for F.S.

MVH
Anders
Ralph (19.11.2003, 22:04)
"Anders Ugelvig" <anders> skrev i en meddelelse
news:db0f
> varerne, men ikke for fejlfindingen. Altså en regning på porto og
> fejlfinding på 1400 kr. Hvilket jeg har tilbudt at dele med shg.dk, men det
> var ikke i deres interesse, derfor en sag for F.S.


Med andre ord, du har sat en ramklods i, den virkede ikke, du byttede den ud
med en anden. Ditto med grafikkort. Lad os sige at din samlede porto udgør
200 kr. så vil du have 1.200 kroner for 15 minutters "arbejde"
Du har fået din penge igen på de defekte varer, hvilket firmaet - iflg.
købeloven - IKKE havde behøvet. Flyt til USA, der kunne du sikkert have fået
750 trilliarder for dine psykiske skader ved gentagne gange at skulle have
udført den samme handling. Get real.
spæf (19.11.2003, 22:12)
> > Kun positiv erfaring, jeg har dog aldrig haft en RMA hos dem....
> Det var så lige stikordet til mig.


Samme her. Det går fint så længe varen ikke er i stykker, men når noget skal
returneres og repareres så tager det laaaaaaang tid. Hvis nogen vil have
større uddybning, så bed mig om det, så kommer hele historien.

Jeg handler der aldrig mere....lortebiks
Klaus (19.11.2003, 22:29)
> Samme her. Det går fint så længe varen ikke er i stykker, men når noget skal
> returneres og repareres så tager det laaaaaaang tid. Hvis nogen vil have
> større uddybning, så bed mig om det, så kommer hele historien.
> Jeg handler der aldrig mere....lortebiks


Enig. Det er den samme oplevelse jeg har haft.

Klaus
Anders Ugelvig (19.11.2003, 22:46)
Hej Ralph

Nej det er nu ikke kun det, men også for fejlfinding hos shg.dk, samt en
uvildig computer forretning. Jeg har haft det sendt frem og tilbage et par
gange. Og hver gang er der jo blevet skrevet omkostninger på. Desuden har
jeg alle kvittiringer.

Nu har jeg jo 14 dages fuld returret. Så pengene skal jeg jo have.

MVH
Anders
Anders Ugelvig (19.11.2003, 22:47)
Hej Spæf

Jeg vil meget gerne høre om det.

MVH
Anders

Lignende emner